Afgelopen donderdag is het nieuwe college van de gemeente De Wolden geïnstalleerd. De gemeenteraad feliciteert wethouders Gerrie Hempen-Prent, Rudi Hooch Antink en Marcel Hulst met hun benoeming en wenst hen veel succes bij de uitvoering van het coalitieakkoord.
Door de benoeming van Gerrie Hempen-Prent, Rudi Hooch Antink en Marcel Hulst tot wethouder moesten de vrijgekomen raadszetels opnieuw worden ingevuld. Voor Gemeentebelangen keert Riny Jansen terug in de raad. Nieuwkomer Mathilda Jansen neemt eveneens plaats namens deze partij. Voor de VVD is Benjamin Kooijman nieuw in de gemeenteraad. Foto: Gemeenteraad