Nieuwe college van gemeente De Wolden geïnstalleerd

Afgelopen donderdag is het nieuwe college van de gemeente De Wolden geïnstalleerd. De gemeenteraad feliciteert wethouders Gerrie Hempen-Prent, Rudi Hooch Antink en Marcel Hulst met hun benoeming en wenst hen veel succes bij de uitvoering van het coalitieakkoord.

Door de benoeming van Gerrie Hempen-Prent, Rudi Hooch Antink en Marcel Hulst tot wethouder moesten de vrijgekomen raadszetels opnieuw worden ingevuld. Voor Gemeentebelangen keert Riny Jansen terug in de raad. Nieuwkomer Mathilda Jansen neemt eveneens plaats namens deze partij. Voor de VVD is Benjamin Kooijman nieuw in de gemeenteraad. Foto: Gemeenteraad

Add a comment

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com