Geweldige en geslaagde tweede editie Muziek in De Wiek

De tweede editie van Muziek in De Wiek is zondag precies verlopen zoals gehoopt. Hoewel de weersvoorspellingen vooraf niet veel goeds beloofden, bleef het gelukkig droog tot ongeveer 18.15 uur. Perfect getimed. Kort daarna barstte de regen los.

Op maar liefst twaalf locaties in De Wijk klonk live muziek vanuit sfeervolle tuinen en huiskamers. Het evenement trok veel bezoekers en zorgde voor een gezellige en levendige sfeer in het dorp.

Het muzikale programma bood volop variatie: van stevige rock tot klassiek, easy listening en Keltische muziek, aangevuld met zowel Nederlandstalige als Engelstalige pop- en rockhits. Er was voor iedereen iets te beleven. Bij de locatie aan de Vos van Steenwijkstraat, waar Tandem XL optrad, vond daarnaast een open podium plaats waar muzikanten spontaan samen muziek konden maken.

Organisatoren Gerdo Kleine en Benny Spin van Bemo Entertainment kijken met veel plezier terug op een zeer geslaagde editie. Mede dankzij de steun van Veldsink De Wolden en Plus Dunnink, kan worden teruggekeken op een prachtige muzikale middag.

Add a comment

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com